  • Data: 2004-08-05 06:26:46
    Temat: kasy rejestrujace..
    Od: "marcin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w obowiazujecej ( jeszcze chyba :)) ustawie o vat w dalszym ciagu jest zapis o
    mozliwosci odliczenia 50 % wartosci netto drukarki fiskalnej. Mam pytanie, czy
    w miedzyczasie nie wyszly jakies rozporzadzenia zmieniajace tryb tego
    odliczenia ? Jest tam furtka umozliwiajaca ministrowi wydanie takiego
    rozporzadzenia.

    I jeszcze nie jestem pewien, czego dotyczy zapis: Podatnicy, ktorzy rozpoczna
    ewidencjonowanie w obrotu i kwot podatku naleznego w obowiazujacych terminach"

    sprawa dotyczy:

    spolka z o.o.
    zgloszenie vat-5 1993

    uspiona do marca - od kwietnia do dzis wystawiala jedynie faktury vat dla
    podmiotow gospodarczych

    w tej chwili przejmuje czesc dzialalnosci wiekszego przedsiebiorstwa, jest
    mozliwosc odkupienia od firmy-matki drukarek fiskalnych i dokonanie odliczenia?

    oczywiscie w drukarkach wymiana modulu - to oczywiste.

    dziekuje i pozdrawiam

    marcin