  • Data: 2004-08-06 13:06:08
    Temat: Re: kasy rejestrujace..
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news.tpi.pl" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cevtuu$p9r$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message
    rtezjan.zabrze.pl...

    > [ciach]

    > Witam.
    > Chodzilo mi o to ze gosc, kupujac kilka drukarek, jesli chcialby dostac
    > odpis od wszystkich, musialby ufiskalnic w jednym terminie wszystkie
    > zainstalowane w poszczegolnych punktach. Jezeli bedzie instalowal kolejne
    > punkty miesiac po miesiacu to odpis dostanie tylko od pierwszej
    > ufiskalnionej. Moze troche zawile napisalem.
    > Pzdr.
    > S.

    Nie zawile, tylko zle.

    Prze obowiazkowym terminem nalezy w US zglosic liczbe kas i miejsce
    instalacji
    a nastepnie je instalowac zgodnie z wczesniej podanym wzorem (1/5 w
    zaokragleniu
    do jednosci w gore). Jezeli ten wymog bedzie spelniony (zgloszenie) to na
    wszystkie
    kasy przysluguje odliczenie.

    Darek