  • Data: 2004-08-20 07:57:30
    Temat: kasa rejestrujaca
    Od: "Kurka" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam pytanie odnsnie kasy rejestrujacej. W 1999 roku firma zobowiazana
    byla do zainstalowania kasy rejestrujacej i prowadzenia sprzedazy na rzecz
    osob fizycznych nieprowadzacych DG poprzez kase. (firma sprzedaje tez uslugi
    dla osob prowadzacych DG). Jednak od tamtego momentu sprzedaz na rzecz osob
    nieprowadzacych DG nie jest prowadzona. W zwiazku z tym mam pytanie, czy
    istnieje obowiazek "posiadania" tej kasy?? (PKPiR, VAT)
    Pozdrawiam
    Kurka