  • Data: 2004-08-20 17:41:05
    Temat: Re: kasa rejestrujaca
    Od: "Ryszard G." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kurka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cg4b02$o4q$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam, mam pytanie odnsnie kasy rejestrujacej. W 1999 roku firma
    zobowiazana
    > byla do zainstalowania kasy rejestrujacej i prowadzenia sprzedazy na
    rzecz
    > osob fizycznych nieprowadzacych DG poprzez kase. (firma sprzedaje tez
    uslugi
    > dla osob prowadzacych DG). Jednak od tamtego momentu sprzedaz na rzecz
    osob
    > nieprowadzacych DG nie jest prowadzona. W zwiazku z tym mam pytanie, czy
    > istnieje obowiazek "posiadania" tej kasy?? (PKPiR, VAT)

    Nie kojarzę, aby gdzieś w przepisach był określony obowiązek _posiadania_
    kasy, jest jedynie obowiązek _rejestrowania_ sprzedaży przy pomocy kasy.
    IMHO jeśli nie masz sprzedaży dla osób fizycznych, to nie musisz posiadać
    kasy. Jednak pierwsza sprzedaż na rzecz OF musi już być zarejestrowana na
    kasie.

    Ryszard