  • Data: 2011-04-07 08:03:56
    Temat: kasa fiskalna - potrzebna?
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest firma, która przyjmuje wpłaty za towar wyłącznie na rachunek bankowy.

    Każda wpłata udokumentowana jest fakturą, choć jeśli kupujący nie poda
    numeru NIP, to na fakturze go nie ma.

    Czy ta firma ma obowiązek załączania (zwłaszcza do faktur bez NIP-u)
    paragonu z kasy fiskalnej?

    Gdzieś słyszałem, że firma, która całość wpłat przyjmuje na rachunek
    bankowy, może skorzystać ze zwolnienia z obowiązku posiadania kasy
    fiskalnej, ale nie mogę znaleźć stosownego (wiarygodnego) źródła tej
    informacji.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński