  • Data: 2006-12-26 21:11:52
    Temat: kasa fisk + vat + ryczalt
    Od: "Langi" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, mam problem czysto ksiegowy, nie wiem jak postapic juz w czwartek
    wyjezdzam,
    kiedy drukowac raport miesiczny z kasy fiskalnej ? co z obrotem miedzy
    czwartkiem a niedziela (wewnetrzne przelewy bankow-sprzedaz internetowa),
    moglbym wziasc kase ze soba tyle ze brak internetu nieco utrudnilby
    ksiegowanie, a pozatym to urlop i nie chcialbym odliczac minut do nowego
    roku z kasa fiskalna i telefonem komorkowym. Czy maja nieczynny kramik moge
    poprostu "olac" przelewy z konca 2006 i ksiegowac je juz w 2007 ?

    --
    pozdrawiam Paweł