  • 1. Data: 2002-12-15 10:46:52
    Temat: jednoosobowa DG w 2003r.
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czytalem wczesniejsze wypowiedzi na grupie na ten temat. I mam pytanie.
    prowadzę DG. Wystawiłem 32 faktury od początku roku. Jestem "podwykonawcą'
    innej firmy. Czyli ja tej firmie wystawiam co miesiąc faktury. Przy okazji
    wystawiam faktury innym firmom, ale jak widac jest tego mało. Są to faktury
    za usługi.
    Do tego dochodzi sprzedaż. Dla osób prywatnych. 3-4 faktury na rok.
    Czy mam rozumieć, że już nie będę mógł w ten sposób pracować?
    Czy będe musiałbyć zatrudniony przez tą firmę dla której pracuję?
    Bo z tego co przeczytałem do tej pory to taki wniosek wyciągnąłem

    PawełJ

  • 2. Data: 2002-12-15 17:04:56
    Temat: Re: jednoosobowa DG w 2003r.
    Od: "TN" <p...@i...pl.eu.org>

    Witam,

    pawel J <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Bo z tego co przeczytałem do tej pory to taki wniosek wyciągnąłem
    gdzie tak piszą?

    TN

  • 3. Data: 2002-12-15 17:56:58
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>