    From: "pawel J" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jednoosobowa DG w 2003r.
    Date: Sun, 15 Dec 2002 11:46:52 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    Witam.
    Czytalem wczesniejsze wypowiedzi na grupie na ten temat. I mam pytanie.
    prowadzę DG. Wystawiłem 32 faktury od początku roku. Jestem "podwykonawcą'
    innej firmy. Czyli ja tej firmie wystawiam co miesiąc faktury. Przy okazji
    wystawiam faktury innym firmom, ale jak widac jest tego mało. Są to faktury
    za usługi.
    Do tego dochodzi sprzedaż. Dla osób prywatnych. 3-4 faktury na rok.
    Czy mam rozumieć, że już nie będę mógł w ten sposób pracować?
    Czy będe musiałbyć zatrudniony przez tą firmę dla której pracuję?
    Bo z tego co przeczytałem do tej pory to taki wniosek wyciągnąłem

    PawełJ