  • 1. Data: 2010-06-14 11:15:20
    Temat: jakie auto kupić aby odliczać paliwo
    Od: Wiciu <n...@n...com>

    Mam działalność, chcę kupić auto na firmę. Nie wożę nic ciężkiego ale
    chciałbym dość obszerne gabarytów Citroen XSara Picasso. Auto raczej
    używane i teraz pytania:

    - czy kratka konieczna?
    - czy wiadomo do kiedy będzie można odliczać VAT od aut z kratką? Słuchy
    mnie doszły, że niedługo ma to być zniesione, nie panuję nad tym, ciągle
    inaczej się mówi.
    - jak w komisie lub osoby prywatnej kupię to tylko z kratką albo ew.
    później sam dorabiam kratkę? opłaca się dorabiać czy lepiej od razu aby
    miało kratkę?

    Troszkę jeżdżę więc chciałbym wszystkie koszty eksploatacyjne wrzucać w
    KUP, proszę o rady. Nie chcę wydać na auto więcej niż 40 tys.

    tutaj też pytanie (chyba retoryczne)

    - jak dam 40 tys. bez faktury od os. prywatnej to nic przy zakupie nie
    odliczę więc lepiej dać 40 netto w salonie? (wiem, ciężko coś za tyle
    kupić ale powiedzmy.... )

  • 2. Data: 2010-06-14 12:15:43
    Temat: Re: jakie auto kupić aby odliczać paliwo
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    > - jak dam 40 tys. bez faktury od os. prywatnej to nic przy zakupie nie
    > odliczę więc lepiej dać 40 netto w salonie? (wiem, ciężko coś za tyle
    > kupić ale powiedzmy.... )

    salonowa dacia logan kombi

    --=olo=--

  • 3. Data: 2010-06-14 21:24:42
    Od: Wiciu <n...@n...com>

    W dniu 14.06.2010 14:15, --=olo=-- pisze:

    > salonowa dacia logan kombi

    ciekawa propozycja, dziękuję, przyglądam się temu od paru godzin już :)

  • 4. Data: 2010-06-15 14:06:58
    Od: Wwieslaw <j...@g...com>

    On 14 June, 13:15, Wiciu <n...@n...com> wrote:

    > - jak dam 40 tys. bez faktury od os. prywatnej to nic przy zakupie nie
    > odliczę więc lepiej dać 40 netto w salonie? (wiem, ciężko coś za tyle
    > kupić ale powiedzmy.... )

    Za 43 netto Octavia Tour Kombi zagazowana "do negocjacji", bez gazu
    mysle ze do 40 sie zmiescisz.
    Produkcja 2010, od dealera. Jest szansa poszukac nowki z ubieglego
    roku troche taniej.

    np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C955058
    9 (nie mam nic
    wspolnego ze sprzedajacym).