  • Data: 2006-06-26 20:08:34
    Temat: jaki program do działalności gospodarczej ?
    Od: "sernicz" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cześć,

    z jakiego darmowego lub niedrogiego programu
    powinienem skorzystać aby samemu prowadzić
    swoją działalność gospodarczą ?

    miesięcznie mam kilka faktur przychodowych,
    kilkanaście kosztowych, samochód w środkach trwałych,
    i jestem vatowcem, chyba będę miał niedługo jednego pracownika

    co zaproponujecie z własnego doświadczenia ?

    pozdrawiam