eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak zksiegować › jak zksiegować
  • Data: 2003-04-26 20:26:28
    Temat: jak zksiegować
    Od: "RSKA" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam grupę i mam takież pytanko.
    Jak prawidłowo zaksięgować do środków trwałych np.
    zestaw komputerowy z systemem operacyjnym licencja OEM plus oprogramowanie
    użytkowe Office xx też licencja OEM tj. zakupiony z zestawem.
    Księgowa wydzieliła Office bo twierdzi że zawyża to środek trwały i
    zaksięgowała na osobnej kartotece materiałowej . Tym samym np przy zmianie
    użytkownika zestawu niekoniecznie zostanie przekazany następcy Offis bo ktoś
    przeoczy lub zamataczy wersję ;-). Byłbym wdzięczny za sugestie lub
    rozwiązania problemy

    RS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1