  • Data: 2002-09-15 18:39:12
    Temat: jak zatrudnic kierowce?
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Prowadze jednoosobowa DG, chce zatrudnic kierowce - na zasadzie, ze ma
    auto, siedzi pod telefonem, jak potrzebuje by mi cos zawiozl - dzwonie
    i jedzie. Ma byc wynagradzany w zaleznosci od liczby i dlugosci
    wyjazdow. Na podstawie jakiej umowy powinienem go zatrudnic?
    minimalizacja formalnosci jest dla mnie istotna. Ta osoba nie prowadzi
    DG. umowa o dzielo czy zlecenie? a moze lepiej niech zalozy DG?

    I jeszcze, co bedzie jesli podczas pracy dla mnie bedzie mial wypadek,
    czy ponosze wtedy jakies konsekwencje?

    z gory dziekuje za odpowiedz
    mikigo