  • 1. Data: 2009-07-15 07:49:15
    Temat: jak zaklasyfikować KRST
    Od: Marek <z...@p...onet.pl>

    Help!
    Jak zaklasyfikwoać i jaką stawke amortyzacji przyjąć dla:

    1. Młot elektryczny "CONGO" do kucia (beton, ścinay, kamień itp...)
    2. Ubuijak wibracyjny -służy do zagęszczania /ubijania/ gruntu
    3. Spektrofotometr (elektroniczne urządzenie pomiarowe do laboratorium)
    4. Sterylizator (do laboratorium)
    5. Demineralizar (do laboratorium)

  • 2. Data: 2009-07-15 10:14:21
    Temat: Re: jak zaklasyfikować KRST
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Marek pisze:
    > Help!
    > Jak zaklasyfikwoać

    Znaleźć swoje młoty i ubijaki tu:
    http://www.stat.gov.pl/klasyfikacje/kst/kst.htm

    >i jaką stawke amortyzacji przyjąć dla:

    taką: http://www.przepisy.gofin.pl/5,36,28354,13.html
    z uwględnieniem ewentualnych zwiększeń i zmniejszeń lub wg stawek
    indywidualnych zgodnie z przepisami 22a-22o ustawy o podatku dochodowym
    od osób fizycznych (lub odpowiednimi przepisami ustawy o podatku
    dochodowym od osób prawnych jeśli mają zastosowanie)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 3. Data: 2009-07-15 10:41:45
    Od: Marek <z...@p...onet.pl>

    > Znaleźć swoje młoty i ubijaki tu:
    > http://www.stat.gov.pl/klasyfikacje/kst/kst.htm
    > taką: http://www.przepisy.gofin.pl/5,36,28354,13.html

    To mam, ale pewny nie jestem więc pytam mądrzejszych :)

    > z uwględnieniem ewentualnych zwiększeń i zmniejszeń lub wg stawek
    bez zwiększeń/zmniejszeń: standardowa stawka :)