  • Data: 2004-05-01 15:44:36
    Temat: jak wyprowadzic kase ze spółki
    Od: "acma" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do grupowiczow
    Jestem wspolnikiem spolki z o.o. spolka przynosi spore zyski i chcemy wraz z
    udzialowcami sie nimi podzielic.I tu zaczyna sie problem jesli zrobilibysmy
    oficjalny podzial zyskow w formie wyplaty dywidendy mosielibysmy zaplacic
    podwojny podatek .Jak zatem wyprowadzic zysk ze spolki nie placac podwojnego
    podatku .Wiem ze mozna by zatrudnic udzialowcow w spolce z wysoka pensja
    pokrywajaca sie prawie z zyskiem spolki ale wtedy dochodzi Zus .Rozwarzalem
    mozliwosc duzych wyplat za posiedzenia Rady Nadzorczej spolki ( byly by one
    jej kosztem a odprowadzalibysmy tylko podatek doch i zdrowotne ) ale czy US
    w razie ewentualnej kontroli moze nam zarzucic ,ze społka wypracowujac
    powiedzmy 60.000 zysku miesięcznie 55.000 wyplaca w formie ryczaltu za
    posiedzenia rady nadzorczej?
    Prosze o opienie i sugestie na ten temat byc moze nie tylko ja mam taki
    problem
    Z gory dziekuje
    Z.G