  • Data: 2003-05-28 17:49:32
    Temat: jak to zrobić?
    Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W zeszłym roku wystawiłem dla firmy X fakturę za usługę.Firma X jest osobą
    fisyczną prowadzącą DG. Z uwagi na to, że X nie płaciła za
    fakturę,wystąpiłem do sądu i uzyskałem nakaz zapłaty, ale z kolei komornik
    umorzył sprawę z uwagi na to, że X nie ma majątku który mógłby zająć.
    Czy mogę na podstawie pisma od komornika obecnie wrzucić w koszty całość
    wystawionej wcześniej faktury z zeszłego roku?
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    Jarek