  • 1. Data: 2005-11-18 20:20:37
    Temat: jak to z tym jest ??
    Od: moles <m...@o...pl>

    Jak wyczytałem na internecie, teraz kwota wolna od podatku to 2789.89

    Przykładowo, jeżeli w całym roku pracowałem tylko grudniu i zarbiłem
    1500 brutto to czy mogę liczyć na jakiś zwrot podaktu a jeśli tak to na
    jak duży.

    Wg. mnie wynikało by, że powinni mi zwrócić całą zaliczkę na
    podatek dochodowy jaką potrącił mi pracodawca. Jak to dokładnie z tym
    jest.

    --

    "Knowledge is never a crime"

  • 2. Data: 2005-11-18 21:34:06
    Temat: Re: jak to z tym jest ??
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "moles" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wg. mnie wynikało by, że powinni mi zwrócić całą zaliczkę na
    > podatek dochodowy jaką potrącił mi pracodawca. Jak to dokładnie z tym

    W rocznym zeznaniu to wyjdzie, że należy się zwrot pobranej zaliczki.

  • 3. Data: 2005-11-19 06:57:42
    Od: moles <m...@o...pl>

    Dnia 18.11.2005 Maria <m...@n...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "moles" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W rocznym zeznaniu to wyjdzie, że należy się zwrot pobranej zaliczki.

    OK. Dzięki.
    Pozdrawiam.

    --

    "Knowledge is never a crime"