  • 1. Data: 2002-03-18 11:20:39
    Temat: jak to nalezy rozumiec?
    Od: "Wiola" <k...@h...pl>

    czy w końcu można odliczyc ubezpieczenie w III filarze

    skąd mam wiedziec czy to zostało zaliczone do kosztów uzyskania przychodu?

    z onet.pl

    "Wydatki, których dotyczy ulga:

    składki, określone w przepisach o systemie ubezpieczeń społecznych:

    - zapłacone bezpośrednio na własne ubezpieczenia emerytalne, rentowe,
    chorobowe oraz wypadkowe oraz osób współpracujących, jeżeli nie zostały
    zaliczone do kosztów uzyskania przychodów,"

    Wiola

  • 2. Data: 2002-03-18 13:07:51
    Temat: Re: jak to nalezy rozumiec?
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "Wiola" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chorobowe oraz wypadkowe oraz osób współpracujących, jeżeli nie zostały
    > zaliczone do kosztów uzyskania przychodów,"

    ---------
    Ne ma odliczeń od dochodu III filaru z tego co ostanio słyszałam w
    wiadomościach to są takie pomysły na przyszłość.Odliczasz to co jest wykazne
    w PIT-11 otrzymanym od firmy.
    Jolka