  • 1. Data: 2003-11-12 22:44:48
    Temat: jak to jest z ta relacja zdrowotnego do zaliczki na pdof?
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wlasnie dzisiaj znajoma dala mi do reki teczuszke zusowska i troche innych
    papierzyskow. Ma paru pracownikow i pierwsze co mnie uderzylo w oczy to to,
    ze od jednego z pracownikow od dluzszego czasu nie odprowadza skladki na
    ubezpieczenie zdrowotne. Ten ktos ma pol albo i mniej etatu, w kazdym razie
    ma 480 zl brutto. Moze jestem w bledzie, ale czy nie powinno mimo wszystko
    odprowadzac skladke na zdrowotne (?), mimo ze zaliczka pdoof wynosilaby
    wtedy minus 24 zlote z groszami co w konsekwencji wplacona = 0. Prosze niech
    mi ktos wyjasni to, bo leza przede mna deklaracje z xx miesiacy potwierdzane
    przez urzednikow zus, ktory nawet slowa nie powiedzial odnosnie 0,0 zl na
    zdrowotnym... mimo iz widze ze podstawe zdrowotnego caly czas owa osoba ma
    wpisywana. Jak to wiec jest z tym zdrowotnym w takim przypadku ?
    Arek

  • 2. Data: 2003-11-13 00:05:20
    Od: "Ryszard G" <r...@S...op.pl>

    Użytkownik "ArS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdrowotnym... mimo iz widze ze podstawe zdrowotnego caly czas owa osoba ma
    > wpisywana. Jak to wiec jest z tym zdrowotnym w takim przypadku ?

    I znajoma dobrze robiła.
    Ale czy "nakablowała" na siebie do funduszu zdrowia ?
    zobacz np.
    http://www.nfz-zielonagora.pl/NFZ?id=98024

    Ryszard

  • 3. Data: 2003-11-13 01:29:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003, Ryszard G wrote:
    >+ zobacz np.
    >+ http://www.nfz-zielonagora.pl/NFZ?id=98024

    Hmmm... magnetyczne *lub* (a nie "albo") optyczne.
    Znaczy dyski magnetooptyczne też przyjmują ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-11-13 03:25:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003, sylwia wrote:
    [...]
    >+ a swoja droga czy rozwiazanie z placeniem skladki zdrowotnej a brakiem
    >+ zaliczki na pdof nie jest ..hmmm.. wygodniejsze ?

    ...a nie chodziło o przypadek że łączna kwota podatku (razem
    ze zdrowotnym) jest niższa niż kwota odliczeń ("z kosztów") ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2003-11-13 07:54:31
    Od: "sylwia" <s...@o...pl>

> [...]
    Jak to wiec jest z tym zdrowotnym w takim przypadku ?

    > I znajoma dobrze robiła.
    > Ale czy "nakablowała" na siebie do funduszu zdrowia ?

    No powiem Ci ze nie sadze aby to zrobila... zapytam zreszta czy przekazywala
    do funduszu te dane ale jezeli nie to.... ?
    ars

  • 6. Data: 2003-11-13 07:56:42
    Od: "sylwia" <s...@o...pl>

    .

    a swoja droga czy rozwiazanie z placeniem skladki zdrowotnej a brakiem
    zaliczki na pdof nie jest ..hmmm.. wygodniejsze ?
    (mam andzieje ze nie jest niedozwolone) :)
    ars

  • 7. Data: 2003-11-13 07:59:52
    Od: "sylwia" <s...@o...pl>

    Użytkownik "sylwia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaliczki na pdof nie jest ..hmmm.. wygodniejsze ?
    > (mam andzieje ze nie jest niedozwolone) :)

    choleercia znowu puscilem maila na grupe z konta zony ! :/>
    sory