eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak to jest z ta relacja zdrowotnego do zaliczki na pdof? › jak to jest z ta relacja zdrowotnego do zaliczki na pdof?
    From: "ArS" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jak to jest z ta relacja zdrowotnego do zaliczki na pdof?
    Date: Wed, 12 Nov 2003 23:44:48 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pa104.tarnobrzeg.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam,
    Wlasnie dzisiaj znajoma dala mi do reki teczuszke zusowska i troche innych
    papierzyskow. Ma paru pracownikow i pierwsze co mnie uderzylo w oczy to to,
    ze od jednego z pracownikow od dluzszego czasu nie odprowadza skladki na
    ubezpieczenie zdrowotne. Ten ktos ma pol albo i mniej etatu, w kazdym razie
    ma 480 zl brutto. Moze jestem w bledzie, ale czy nie powinno mimo wszystko
    odprowadzac skladke na zdrowotne (?), mimo ze zaliczka pdoof wynosilaby
    wtedy minus 24 zlote z groszami co w konsekwencji wplacona = 0. Prosze niech
    mi ktos wyjasni to, bo leza przede mna deklaracje z xx miesiacy potwierdzane
    przez urzednikow zus, ktory nawet slowa nie powiedzial odnosnie 0,0 zl na
    zdrowotnym... mimo iz widze ze podstawe zdrowotnego caly czas owa osoba ma
    wpisywana. Jak to wiec jest z tym zdrowotnym w takim przypadku ?
    Arek