eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak rozliczyc nadplate podatku z poprzedniego roku - PIT28 ryczalt › jak rozliczyc nadplate podatku z poprzedniego roku - PIT28 ryczalt
  • Data: 2008-01-08 04:51:54
    Temat: jak rozliczyc nadplate podatku z poprzedniego roku - PIT28 ryczalt
    Od: Krzysiek_S <k...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam watpliwosc jak rozliczyc nadplate za poprzedni rok (2006) przy
    skladaniu PIT28 - ryczalt. Czy ktos kto przerobil takie zadanie moze cos
    podpowiedziec ? Sprawdzilem google - nie ma tego , dodzwonic sie do
    US probuje juz od 2 dni i ciagle zajete.

    Czy mam w PIT28 za rok 2007 w pozycji 108 (kwota wplaconego ryczaltu),
    na trzeciej stronie dodac ta nadplate i wpisac gdzies w uwagach informacje ?

    Czy tez dodac PIT/O i gdzies tam w pozycji Inne wpisac ta nadplate ?

    Krzysiek