  • Data: 2005-03-05 13:58:24
    Temat: jak rozliczac odszkodowanie?
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    ugoda z pracodawca i wyplata w lutym 500zl odszkodowania tytulem
    niewyplaconych nadgodzin i innych roszczen - podpisalem ugodne a pracodawca
    dal mi 500zl oraz rachunek potwierdzjacy do podpisania.
    skonczylem prace w grydniu a w lutym dostalem odszkodowanie..
    zadnego pit-11 nie dostalem od nich bo nie pracowalem juz ale co z tym
    odskzodowaniem?
    czy mam to uwzglednic w rozliczeiu rocznym, jako co?
    czy pracodawca nie powinien odprowadzic z tego tytulu sklade?

    pozdr i dziekuje