  • Data: 2006-04-10 18:45:42
    Temat: jak ksiegowac mozna bilety pkp, oplaty parkingowe ???
    Od: rafal <r...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jechalem w celach firmowych intercity - mam bilecik za przejazd i miejce
    - czy moge to jakos wrzucic w koszty czy musze isc po jakas fakture ?
    ( dostane wogole ?? )
    parkuje czesto na miescie samochodem, zbiera mi sie sporo z oplat
    parkingowych ( strefa czyli nie praking platny gdzie dadza fakture tylko
    "bileciki") czy moge te oplaty bezpsorednio kseigowac jakos czy znowu
    jakas faktura jest potrzebna ( od kogo ??? )

    oczywiscie DG i KPiR
    rafal
    dzieki z gory za pomoc fachowa

    r...@n...com.pl