  • Data: 2006-04-11 09:50:25
    Temat: Re: jak ksiegowac mozna bilety pkp, oplaty parkingowe ???
    Od: "Joan" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bilety PKP mozesz rozliczyc delegacja.

    Bilety PKP powyzej jakiegos limitu kilometrow (nie pamietam, jaki jest ten
    limit, ale nie bardzo wysoki) mozna potraktowac jak fakture VAT.

    > Na bilety parkingowe potrzebna jest faktura.
    > Idziesz do zarzadcy parkingow (wystwcy biletow) i kupujesz
    > 100 biletow na fakture.

    Ale jesli sporadycznie parkuje i nie potrzebuje zamrazac gotowki od razu w
    100 biletach? Ja ksieguje bilety parkingowe tak jak paragony, czyli brutto w
    koszty i dokument wewnetrzny.

    pozdrawiam,
    joan