  • Data: 2004-11-21 22:53:58
    Temat: jak dać ludziom coś na święta?
    Od: "JG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie - firma chce pracownikom dać na święta parę złotych. W zeszyłym roku
    udało się z bonami, ale w tym już nie przejdzie i trzeba:
    Albo je dać z funduszu (zfśs) i opodatkować (inne przychody w rozumienieu
    pdof - czyli pracownicy zapłacą od tego podatek), a jak nie z funduszu tylko
    od firmy to jeszcze dodoatkowo ozusować - potraktować jak wynagrodzenie.

    A jest może coś poza paczkami z funduszu (zfsś mam na myśli) by dać tylko
    ludziom a nie zusowi i us?

    wiem, wiem max kwota, to chyba 380 zł w roku podatkowym (lub coś koło tego)

    Pozdrawiam serdecznie

    GJ