  • Data: 2006-11-04 23:36:57
    Temat: informatyk a zakup TV
    Od: "Emikaa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    prowadze jednoosobowa DG - uslugi informatyczne, ksiazka przychodow i
    rozchodow na zasadach ogolnych, jestem vatowcem,
    ostatnio kupilem TV LCD - zastanawiam sie czy moge go wniesc do firmy -
    wliczyc w koszty
    - jako narzedzie do pracy - TV LCD bedzie mi sluzyl jako monitor do
    komputera, poniewaz pisze programy przy ktorych potrzebuje duzej
    rozdzielczosci ekranu a dostepne monitory LCD nie sa tak duze aby wieksze
    rozdzielczosci z komputera byly dobrze widoczne

    Prosze o opinie

    Pozdr.