  • 1. Data: 2002-01-31 18:27:36
    Temat: ile za wynajem, za m2..?
    Od: <s...@p...onet.pl>

    chcę wynająć lokal użytkowy, ale nie wiem jakiej kwoty mogę się spodziewać,;
    rozumiem, że zależy to od lokalizacji - W-wa, nie centrum, ale ulica bardzo
    reprezentacyjna, obok jest urząd gminy; mieści się w zupełnie nowym budynku.
    Jeśli wiecie jakie są ceny za m2 na warszawskim rynku to napiszcie;o))
    stonsik
    Ps.: chcę wiedzieć, czy ewentualnie nie przesadzą...

  • 2. Data: 2002-02-01 10:39:36
    Temat: Re: ile za wynajem, za m2..?
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Od 50 zł/m2 w górę, Nowy Świat to podobno 400 dolców...
    Dżek