  • Data: 2006-10-23 19:24:58
    Temat: handel internetowy, kasa fiskalna i podstawowe pytanie
    Od: Witold Majowski <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zamierzalem zalozyc dzialalnosc gospodarcza(handel za posrednictwem
    internetu), poczynilem w te strone wiele planow i dzisiaj przezylem
    lekki szok - otoz dowiedzialem sie, ze w mojej branzy od 1 wrzesnia
    istnieje obowiazek posiadania kasy fiskalnej. Niestety nie uwzglednilem
    tak duzego zakupu. W zwiazku z tym mam pytanie, bo wizyte w biurze
    rachunkowym mam dopiero za kilka dni, a w sprawach podatkowych jestem
    zielony do granic smiesznosci - czy jezeli na poczatku nie bede
    platnikiem vat(na starcie mam mozliwosc wyboru), to rowniez te kase bede
    musial miec? Jezeli nie, to na kilka miesiecy zrezygnowalbym z tego
    zakupu i z zostania platnikiem vat.