  • 1. Data: 2004-03-20 14:29:22
    Temat: garaże ???
    Od: "greg_pelka" <g...@o...pl>

    Witam, czy opłaty moga być zróżnicowane w zależności czy garaż jest
    wolnostaojący lub nie ??

    Pozdrawiam,. Grzegorz

  • 2. Data: 2004-03-20 16:12:22
    Temat: Re: garaże ???
    Od: "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l>

    > Witam, czy opłaty moga być zróżnicowane w zależności czy garaż jest
    > wolnostaojący lub nie ??

    Napisz o jakie opłaty Ci chodzi ?? Bo jeżeli masz na mysli
    podatek do urzędu miasta to jeżeli garaż jest wolnostojący,
    to opłaty są dużo wyższe niż jeżeli garaż stanowi część domu.
    Tylko nie wiem czy o to Ci chodziło...

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-03-20 21:52:52
    Od: "greg_pelka" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l>
    napisał w wiadomości news:c3hqha$4nu$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > podatek do urzędu miasta to jeżeli garaż jest wolnostojący,
    > to opłaty są dużo wyższe niż jeżeli garaż stanowi część domu.

    Dokładnoe o to :-) Bo mam garaż razem z domkiem a na rachunku jest
    wolnostojący no i ponad 200zeta sobie leci :]

    Dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Greg

  • 4. Data: 2004-03-21 10:03:10
    Od: "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l>

    Użytkownik "greg_pelka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Dokładnoe o to :-) Bo mam garaż razem z domkiem a na rachunku jest
    > wolnostojący no i ponad 200zeta sobie leci :]

    No to musisz podejsc do urzędu i zrobić korekte, damagaj się korekty za 5
    lat wstecz, bedziesz miał nadpłate na kilka kolejnych lat.
    Sam tak tez zrobiłem , i wtedy za metr garażu płacisz jak za metr
    powierzchi mieszkalnej ...

    Pozdrawiam
    Air Lord