  • Data: 2006-04-26 12:37:43
    Temat: galimatias czyli groch z kapustą
    Od: matsonic<m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Zamierzam zająć się regularną sprzedażą na Allego. Dowiedziałem się już,
    że sprzedaż rzeczy nowych (które posiadam mniej niż 6 m-cy)i które kupuję w celu
    (co bardzo ważne)dalszej odsprzedaży z zyskiem, wymaga zarejestrowania
    działalności gospodarczej (w celu świętego spokoju z fiskusem). W tej chwili
    pracuję na pełny etat tzn. mam stałą pracę. Jedank bardzo chciałbym coś
    "dorobić" do pensji. Czy mogę założyć własną działalność bedąc zatrudnionym na
    stałe? A jeśli tak, to czy będę dodatkowo musiał płacić zus'y i inne pierdoły,
    skoro w tej chwili płaci je za mnie pracodawca ? No i ostatnie pytanie .. - jaką
    formę opodatkowania wybrać spodziewając sie zysku netto rzędu 500 - 1000 zł,
    choć to moje bardzo optymistyczne założenie ? Karta podatkowa, ryczałt
    ewidencjonowany może podatek liniowy ? Co się najbardziej opłaca ? Myślę że
    to bardzo ważne kwestie i każdy chętnie się czegoś dowie. Proszę nie odsyłajcie
    mnie na stronę PIT.PL bo właśnie z tamtąd wracam i oczy mi już łzawią od natłoku
    informacji. Jeśli ktoś to potrafi sklecić w jedną całość to będę wdzięczny do
    śmierci ... obym zdążył jeszcze coś zarobić ... Pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info