  • 11. Data: 2006-12-27 20:16:59
    Temat: Re: fakutra za usluge - Internet
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Dec 2006 00:03:45 +0100, Hikikomori Wielce Swiateczny i
    Pogodny Pan San <h...@g...pl> wrote:

    >A to nie podpada pod "firmactwo"?
    Moze i podpada ale kto udowodni? :)
    Zeby nie dawac zbyt wielu sladow uogolnie sprawe - mozna by rzec ze
    gosc ma 2 sklepy pod ta sama nazwa. I sprzedaje raz w tym raz w tamtym
    :) Zaleznie co kto chce :) Jak klient chce FV to go do drugiego sklepu
    zaprasza (drzwi obok) :)) Jak chce rachunek to córka wypisze w tym
    pierwszym :)

    WAM
    --
    Sylwester 2006!