  • 1. Data: 2006-12-22 18:21:36
    Temat: Google Adwords > faktura wewn. > vat7
    Od: "Elmo Killer" <m...@o...pl>

    Witam,

    dostałem fakturę od Google Adwords na 50 zł. Z tego co wiem, to teraz muszę
    wystawić jakiś dokument, np. fakturę wewnętrzną na 50 zł + 22% vatu... i
    podpinam dokument pod fakturę od google. Kwotę vatu przenoszę do
    odpowiedniej komórki w VAT-7.

    Rozumiem że faktury wewnętrznej nie ujmuję w KPiR... a co z rejestrem vat
    zakupów? :-/

    Może mi ktoś napisać co dokładnie powinno się zrobić z fakturą od Klienta z
    UE (np. Google Adwords).

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam
    Jacek