  • 11. Data: 2004-01-22 10:33:04
    Temat: Re: faktura z błednymi danymi
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Dnia 2004-01-21 13:17, Użytkownik Jureq napisał:
> [...]
    > zrozumiałem, że umowę z tepsą masz podpisaną 5 listopada, wic nie masz
    > już nic do załatwiania. Dalszy ciąg należy do nich. Chodzi tylko o to
    > czy w aktualnym regulaminie świadczenia usług tepsy jest napisane co
    > należy zrobić gdy nie otrzyma się rachunku, aby nie płacić odsetek i
    > żeby nie odłaczyli telefonu. Dawno temu procedura była właśnie taka jak
    > napisałem poprzednio. Jeśli w aktualnym regulaminie nic na ten temat
    > nie ma, to najlepiej pisz co miesiąc pisemka "Nie otrzymałem rachunku
    > za miesiąc ten i ten", zawoź do BOK i zostawiaj po potwierdzeniu na
    Problem jest w tym, że obecnie jest podobno jedno BOK na całą Warszawę,
    więc nawet nie chcę mysleć co się tam dzieje. Reklamacje załatwia się
    przez "błękitną linię" (bardzo wygodne - nikt nie ma potwierdzenia
    złożenia reklamacji). W Telepunktach można tylko zawierać umowy - nie
    można ich rozwiązać, czy złożyć reklamacji. W ten sposób mój kolega
    kilka razy próbował rozwiązać umowę, ale się nie udało. Dzwonił na
    "błękitną", tam go przekierowywali do działu, gdzie można rozwiązać
    umowę i połączenie było przerywane - niezłe jaja :-)
    No ale to już zupełnie nie na temat, więc kończę. Dzięki za pomoc.

    Maciek

  • 12. Data: 2004-01-22 11:35:52
    Od: Michal <m...@p...onet.pl>

    In article <buo91v$p5g$1@nemesis.news.tpi.pl>, m...@p...com
    says...
    > Szczęściarz. To pewnie było w tych pięknych czasach, kiedy nie działała
    > "błękitna linia" ;-)

    Heh - dokladnie :)
    Michal

  • 13. Data: 2004-01-22 12:23:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2004, Maciek Bartnik wrote:
    [...]
    >+ > A dzwonisz "z potwierdzeniem odbioru" ? ;)
    [...]
    >+ Ok - kupię dyktafon,

    W niektórych aparatach z automatyczną sekretarką da się
    włączyć zapis w trakcie rozmowy :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)