  • 21. Data: 2009-05-21 09:48:29
    Temat: Re: faktura, data otrzymania czy data wystawienia
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    ma mozliwosc sprawdzenia kiedy faktycznie doszla do mnie faktura ?

    > Jak chce to ma.
    > Za 17 zł może im się nie chcieć.
    > Ale:
    > http://podatki.pl/artykuly/8_7248.htm?idDzialu=8&idA
    rtykulu=7248
    > (darmowa rejestracja wymagana, zaraz będę miał pytanie :>).

    hmm, ty bys skorygowal, przeciez moglem to odebrac osobiscie jak
    przejezdzalem,
    a poleconym tej faktury nie slano....

    Kurde bedzie to korekta korekty (do tego miesiaca gdzie mi maja zwrocic 32
    grosze :) )

  • 22. Data: 2009-05-21 10:07:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 21 May 2009 11:48:29 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > Kurde bedzie to korekta korekty (do tego miesiaca gdzie mi maja zwrocic
    > 32 grosze :) )

    Wiem, że to nieco poza głównym tematem wątku, ale podziel się z nami
    informacją jak udało ci się zastosować zaokrąglenia podstawy i podatku,
    że masz do zwrotu 32 grosze?

  • 23. Data: 2009-05-21 10:34:22
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Wiem, że to nieco poza głównym tematem wątku, ale podziel się z nami
    > informacją jak udało ci się zastosować zaokrąglenia podstawy i podatku,
    > że masz do zwrotu 32 grosze?

    no wlasnie w tym problem ze wtedy nie zaokraglilem :)
    po wezwaniu z US zlozylem korekte z zaokragleniem i wlasnie te 32 grosze to
    byla moja nadplata wynikajaca z wczesniejszej pomylki :)

  • 24. Data: 2009-05-22 08:38:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 May 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:

> [...]
    rtykulu=7248

    > hmm, ty bys skorygowal, przeciez moglem to odebrac osobiscie jak

    Jakby istniała możliwość osobistego odbioru to bym nie korygował :P
    Ale pytałeś o możliwości US - spore są, tym bardziej że w większych
    firmach konieczność zapanowania nad korespondencją (a ściślej
    znalezienie winnego w razie zagubienia :>) realizowane jest za
    pomocą roznych "dzienników korespondencji", "wykazów dokumentów
    wydanych" i innych takich.

    IMVHO, przy kilkunastu zł można sobie odpuścić - w razie czego
    stracisz ze 4 zł i tyle :)

    pzdr, Gotfryd