  • Data: 2008-05-08 14:40:14
    Temat: faktura bez podpisu
    Od: "J.S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o radę, wymyśliłem sobie że zamiast wysyłać fakturę pocztą mogę to
    zrobić mailem wysyłając ją jako plik PDF i klient sobie wydrukuje i będzie
    po sprawie ale tu pojawia się kwestia podpisu bo głowna księgowa w
    zaprzyjaźnionej firmie twierdzi że może nie być podpisu nabywcy ale wystawcy
    musi , a moja koleżanka prowadząca biuro rachunkowe ma zdanie że na fakturze
    nie ma obowiązku być żadnego podpisu, kto ma rację?

    Jeśli nie musi być podpisu to czy mogę sobie wysyłać taką fakturę mailem do
    odbiorcy moich usług?