  • 1. Data: 2004-04-14 05:59:22
    Temat: ewidecja sprzedaży VAT a paragony
    Od: "Mirek" <r...@g...pl>

    Witam
    Prowadze ewidencje sprzedaży VAT gdzie wpisuje wszystkie wystawione faktury, a
    przy okazji sprzedałem teraz kilka razy towar bez faktury. Gdzie i jak go
    wpisać? Czy do ewidencji VAT ? Jezeli tak to co w miejscu NIP, nazwa firmy,
    adres ? I czy wpisać każdą sztukę osobno, czy podsumowanie dzienne.

    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-04-14 10:13:15
    Temat: Re: ewidecja sprzedaży VAT a paragony
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Mirek wrote:

> [...]
    > Gdzie i jak go wpisać? Czy do ewidencji VAT ? Jezeli tak to co w miejscu
    > NIP, nazwa firmy, adres ? I czy wpisać każdą sztukę osobno, czy

    Sprzedaz bezrachunkowa wpisujesz w jednej pozycji na koniec dzina..

    jesli niejestes w stanie okreslic po jakich stawkach sprzedajesz,
    mozesz wyliczyc VAT nalezny "struktura zakupow" (na koniec miesiaca)

    Jesli masz np kase rejestrujaca ... to VAT masz "elegancko" wyliczony.

    Boguslaw