eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › VAT - obsługa klienta dla tow. ubezpieczeniowego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-04-14 07:03:06
    Temat: VAT - obsługa klienta dla tow. ubezpieczeniowego
    Od: "LastMan" <l...@o...pl>

    Witam!
    Mam taki pytanko: załóżmy, że osoba prowadząca działalność gospodarczą z
    zakresu pośrednictwa ubezpieczeniowego współpracuje z funduszem emerytalnym i
    wystawia co miesiąc dwa rachunki:
    1. za podpisane umowy
    2. za obsługę reklamacji członków funduszu (telefony, korespondencja,
    reprezentowanie fundudszu, czli ogólenie pojęta obsługa klienta)
    Jako, że pośrednictwo ubezpieczeniowe zwolnione jest z VAT to na pewno rach. 1
    jest ok, ale czy 2 jest wystawiany poprawnie bez VAT?

    pozdrawiam
    K.



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1