  • 1. Data: 2004-07-05 14:04:40
    Temat: etat + dzialanosc gospodarcza a ZUS
    Od: "Kalina" <k...@p...onet.pl>

    Doszla do mnie taka sobie informacja, byc moze to czyjs wymysl, byc moze nie:
    ze nawet jak jestem zatrudniona na pelny etat i otworze wlasna dzialnosc
    gospodarcza to bede musila placic ZUSowi jeszcze raz, a przynajmniej cos. Dla
    mnie to obled, ale i tak zasialo sie ziarenko watpliwosci..
    Czy ktos moglby mi to wyjasnic, naprawde bede wdzieczna.

    Kalina
    --
    www.kalina-studio.com

  • 2. Data: 2004-07-07 09:35:49
    Temat: Re: etat + dzialanosc gospodarcza a ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Jul 2004, Kalina wrote:

> [...]
    >+ gospodarcza to bede musila placic ZUSowi jeszcze raz, a przynajmniej cos.

    Tak, składkę zdrowotną. NFI potrzebuje pieniędzy :]

    >+ Dla mnie to obled, ale i tak zasialo sie ziarenko watpliwosci..

    Sporą część składki odliczysz od podatku: płacisz 8,25% a odliczasz
    7,75% składki. Niemniej - pół procenta dopłacasz. No i jak nie masz
    dochodu z DG to odliczysz dopiero na koniec roku...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)