  • Data: 2005-08-29 11:44:12
    Temat: dzialalnosc gospodarcza a umowa na osobe fizyczna
    Od: "Jacek Bronowski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanie do osob prowadzacych dzialalnosc gosp.
    Czy sa wsrod Was osoby prowadzace dzialalnosc gosp. i niezaleznie od tego
    zawierajace umowy o
    dzielo/zelcenie/licencyjne (do wyboru) na siebie jako osobe fizyczna.
    Oczywiscie chodzi mi o sytuacje gdy zakres prowadzonej dzialalnosci nie
    obejmuje przedmiotu takiej umwy.
    Teoretycznie jest to dozwolone, ale chodzi mi o to jak to jest traktowane
    przez organa skarbowe, tj. czy nikt sie nie czepia i czy jest to powszechnie
    stosowne?

    Mam jeszcze pytanko odmosnie ryczaltu, ale to w osobnym watku, zeby nie
    mieszac tematow :-)

    Wielkie dzieki za ew. pomoc.
    Jacek Bronowski
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto.risp.pl - f...@r...pl