    From: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: dodawanie gratisow do towaru - ryczalt.
    Date: Wed, 31 Jan 2007 17:33:19 +0100

    Witam!
    jestem na ryczalcie 3% sprzedaje na allegro.
    Zamowilem akcesoria do towaru, ktory sprzedaje, mam na nie faktury.
    Akcesoria te chce teraz dodac gratis do sprzedawanego towaru.
    Ewidencje prowadze w rachmistrzu i tam wpisuje tylko kwoty utargu z kazdego
    dnia.
    Mam w jakis sposob zaksiegowac te gratisowe dodatki (zaplacilem za nie mam
    fakture), ale chce je dodawac gratis czy tez nie musze nic ksiegowac skoro
    wydaje je gratis, ale zostaje fv na zakupiony towar i potem moge miec
    problemy zeby udowodnic, ze faktycznie poszly jako gratis, tak to rozumuje
    :)
    Pozdrawiam.