  • 1. Data: 2004-01-30 11:12:02
    Temat: dlaczego na PIT 11 roznia sie skladki zdrowotnego
    Od: "Gosia" <n...@m...info>

    Witam,
    Troszkę zglupialam, gdy maz przyniosl do domu swojego Pita 11. A to dlatego,
    ze skladki na zdrowotne sie roznia. Dodam, ze podatek jest wystraczajacy, na
    pokrycie pelnej kwoty zdrowotnego.
    Jak mam to rozumiec. Podpowiedzcie, bo chcialabym miec pewnosc, czy dobra
    kwote wpisuje do rocznego rozliczenia.

    Wielkie dzieki
    Gosia

  • 2. Data: 2004-01-30 11:33:05
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Gosia wrote:

    > Witam,
    > Troszkę zglupialam, gdy maz przyniosl do domu swojego Pita 11. A to
    > dlatego, ze skladki na zdrowotne sie roznia. Dodam, ze podatek jest

    Różnią, ale od czego. Można się tylko domyślać. Płaciło się 8% podstawy
    a od podatku można odliczyć tylko 7,75%. Może o to chodzi.

    To pytanie jest troche jak z dowcipu o wróbelku. Znacie? - to
    poczytajcie:
    Czym się różni wróbelek.
    Tym, że ma jedną nożkę bardziej

  • 3. Data: 2004-01-30 13:16:59
    Od: "Gosia" <n...@m...info>

    > Różnią, ale od czego. Można się tylko domyślać. Płaciło się 8% podstawy
    > a od podatku można odliczyć tylko 7,75%. Może o to chodzi.

    Dzieki za odpowiedz
    Wlasnie o to mi chodzilo. Moze pytanie zadane nie precyzyjnie, a jednak je
    zrozumiales. A moze inaczej: domysliles sie.
    Ja jestem na urlopie wychowawczym i juz dosc dlugo nie widzialam mojego
    wynagrodzenia, wiec zupelnie nie jestem w temacie. Wstyd sie przyznac, ale
    zyje w zupelnie innym swiecie od kiedy mam synka.

    czyli rozumiem, ze te pobrane skladki z poz. 68 mni nie interesuja. Biore
    pod uwage te, ktore zostaly faktycznie odliczone z poz. 70.

    Bardzo dziekuje za odpowiedz, choc ze szpileczka
    Gosia