  • Data: 2014-04-08 14:07:31
    Temat: deklaracja śmieciowa
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dylemat miałem czy tu czy na pl.soc.prawo, ale chodzi o daninę na rzecz
    ... czyli IMHO podatek. Dodatkowo związane z DG.

    Mianowicie, wynająłem lokal na pracownię. Większy pokój w budynku z
    kilkoma takimi pokojami. Wynajmujący powiedział że sam się deklaruję
    przed powiatem jeżeli chodzi o śmieci i sam je sobie rozliczam.

    Zakładam że tak jest.

    I tak się zastanawiam - a czy na pewno się deklarować? Skąd
    zainteresowany urząd (starostwo powiatowe) będzie wiedzieć że nie
    dopełniłem takiego obowiązku?

    Będą chodzić na kontrole osobiście i patrzeć? Czy będą przeglądać EDG i
    zaglądać do dodatkowych miejsc prowadzenia DG (siedziba jest u mnie w
    mieszkaniu, zgodnie z prawdą i przepisami zresztą).

    Ile w ogóle grozi za niedopełnienie?

    p. m.