  • Data: 2007-03-08 09:45:51
    Temat: darowizna odliczenia podatku ?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    poniewaz jestem bezrobotna, a w ubieglym roku mialam zbyt niskie dochody, by
    odliczyc podatek za zakup kuchenki jeszcze z poprzedniego roku, mam pytanie,
    czy w przypadku uzyskania darowizny moglabym to w jakis sposob zrobic?
    O ile wiem darowizna do ok. 4 tys. od osob obcych jest wolna od podatku, a w
    kwotach wyzszych jakie placi sie opodatkowanie.
    Czy mam szanse na odzyskanie tych pieniedzy za kuchenke jesli nie uda mi sie
    znalezc pracy, czy tez nie?

    Z gory dziekuje, J.