  • 31. Data: 2009-08-28 15:46:46
    Temat: Re: darowizna od tesciowej
    Od: molla <m...@g...com>

    On 28 Sie, 15:18, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Jest zwolnienie dla umów do 1000 pln oczywiście.
    >
    > Piotrek

    nie zgadłeś

  • 32. Data: 2009-08-28 16:57:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    molla wrote:
    > nie zgadłeś

    Oops!

    Z zapłatą PCC to może nawet mniejszy problem ponieważ grożą Ci tylko
    ewentualne odsetki.

    Natomiast gorsze jest niezłożenie deklaracji w wymaganym terminie.

    Tak więc jeśli to rzeczywiście była pożyczka (a nie na przykład sprzedaż
    weksla własnego albo inna darowizna - uwaga na tytuł przelewu i limity),
    to szybciutko trzeba złożyć deklarację + czynny żal.

    No i oczywiście zapłacić podatek wraz z ewentualnymi odsetkami.

    Piotrek

  • 33. Data: 2009-09-09 11:17:17
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Od ojca??
    JaC

    -----

  • 34. Data: 2009-09-13 08:54:30
    Od: molla <m...@g...com>

    no więc potraktowałam ostrożnie te mrożąca krew w żyłach radę o
    czynnym żalu:)
    Zgłoszenie na PCC3 a jakże, ale bez grosza podatku.