  • 1. Data: 2009-08-23 18:07:19
    Temat: Gdybym to ja wygrał w Supernalotto ?
    Od: "Kecaj" <jz3944{nospamik}@poczta.onet.pl>

    Witam!
    Mam takie jedno pytanie do szanownych grupowiczów, a pytam z czystej
    ciekawośc.
    Gdybym ja będąc na wycieczce we Włoszech kupił sobie los za 2 euro i wczoraj
    bym wygrał te 147 milionów euro, czy musiałbym w Polsce płacic jakiś
    podatek?? Bo z tego co powiedzieli w TV we Włoszech wygrane w tej grze
    zwolnione są z podatku.

    Pozdr
    Kecaj

    A tak swoja drogą to gratuluję temu szczęśliwcowi z Włoch ...

  • 2. Data: 2009-08-23 19:45:13
    Temat: Re: Gdybym to ja wygrał w Supernalotto ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A tak swoja drogą to gratuluję temu szczęśliwcowi z Włoch ...

    szczesliwcowi??? Pomysl, ile nagle problemów spadło mu na glowe... ;-)

    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
    I jedyne,które ma za co!" Mark Twain

  • 3. Data: 2009-08-23 20:34:40
    Od: "Kecaj" <jz3944{nospamik}@poczta.onet.pl>

    > szczesliwcowi??? Pomysl, ile nagle problemów spadło mu na glowe... ;-)

    Wielu chciałoby mieć takie problemy :)
    ...ja też.

    pozdr

  • 4. Data: 2009-08-23 21:02:51
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Kecaj napisal:
    > Wielu chciałoby mieć takie problemy :)
    > ...ja też.

    Naprawde? W sytuacji, gdy ujawniono kim jest ten gosc,
    to wizyta Camorry czy innej mafii jest kwestie 'kiedy'
    a nie kwestia 'czy'.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-08-23 21:18:55
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <

> [...]
    > ...ja też.

    Naprawde? W sytuacji, gdy ujawniono kim jest ten gosc,
    to wizyta Camorry czy innej mafii jest kwestie 'kiedy'

    camorra to małe piwko
    wobec wszystkich biedaków i żebrakó z okolicy

    mcso

  • 6. Data: 2009-08-23 21:30:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail L...@c...edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Naprawde? W sytuacji, gdy ujawniono kim jest ten gosc,
    > to wizyta Camorry czy innej mafii jest kwestie 'kiedy'
    > a nie kwestia 'czy'.

    mogłbym spokojnie dyszke za ochrone odddac.
    Zreszta - podobno w Polsce takie wizyty tez sa norma.

    ("""""""""")
    /""/t/"""""
    / / 9mm

  • 7. Data: 2009-08-24 11:21:10
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail L...@c...edu.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > mogłbym spokojnie dyszke za ochrone odddac.

    Dzisiaj dyszkę, jutro dwie dyszki, pojutrze trzy dyszki, za tydzień lokówka
    w .... i betonowy but.

    p. m.