  • 1. Data: 2006-01-04 14:27:08
    Temat: czym sie rozni subiekt GT od wersji 5?
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    Czy ktorys jest lepszy, nowoczesniejszy?
    prowadze firme jednoosobowa, nie mam duzo kwitow...

    Pzdrw

  • 2. Data: 2006-01-04 16:09:35
    Temat: Re: czym sie rozni subiekt GT od wersji 5?
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    GT to wersja na serwerze MS SQL, napisana w środowisku Visual C++ dla
    systemu Windows. Wersja GT ma dużo większe możliwości od wersji 5.
    Wersja 5 jest kontynuacją produktów pod DOS i nie warto już jej kupować.
    Zresztą wersje demonstracyją produktów można pobrac ze strony producenta.
    www.insert.com.pl

    Pozdrawiam

    Pawel