  • 11. Data: 2006-02-16 13:41:43
    Temat: Re: czy wizytowki to reprezentacja i reklama
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <h...@g...pl> napisal(a):

    > Ktora w koncu podlega pod limit?

    NIEpubliczna.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 12. Data: 2006-02-16 15:00:33
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    A ten limit to 0,25% obrotu czyli sprzedazy,zakupu czy tego i tego
    I czy to sie liczy obrot od poczatku roku do momentu dostania faktury od
    tego co robi wizytowki czy inaczej

    Ati

  • 13. Data: 2006-02-16 17:56:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Feb 2006, Adamski wrote:

    > jezeli papier rozprowadzasz w publicznych szaletach to czy nie "okreslasz
    > grupy odbiorcow" jako "ludzi korzystajacych z publicznych szaletow" ;-)

    Nie sądzę. W końcu przymusu korzystania np. z publicznej telewizji
    również nie ma :> i w ten deseń nic nie spełniałoby wymogu reklamy
    "publicznej".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2006-02-16 17:57:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Feb 2006, Hikikomori San wrote:

    > Ktora w koncu podlega pod limit?

    Oczywiście zapętliłem się :) - niepubliczna jest limitowana.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 15. Data: 2006-02-16 17:59:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Feb 2006, ati wrote:

    > A ten limit to 0,25% obrotu czyli sprzedazy,zakupu czy tego i tego

    Wrrr.... czy ty prowadzisz może DG ???
    Sprzedaży!

    > I czy to sie liczy obrot od poczatku roku do momentu dostania faktury od
    > tego co robi wizytowki czy inaczej

    Limit jest roczny narastający.
    Czyli od początku roku liczy się już uzyskany przychód - i wg niego
    można określić i ując w kosztach limit "na dziś".
    Ale to nie przeszkadza żeby w razie wydania "na dziś" więcej niż
    wynosi limit, później, po uzyskaniu *kolejnych* przychodów kolejną
    część zaliczyć w koszty.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)