  • 1. Data: 2003-11-06 00:59:21
    Temat: czy sie oplaca?
    Od: " Witek" <w...@g...WYTNIJ.pl>

    Witam,

    Mam taka sytuacje: prowadze DG nie bedac platnikiem VAT poniewaz ucze
    angielskiego a za to nie ma VATu. Teraz od Stycznia prawdopodobnie bede tez
    na stale tlumaczyl dla jednej firmy, z tego co wiem to tlumaczenia juz sa z
    VATem. Niebawem kupuje samochod w leasingu i rozwazam auto z "kratka".
    Jezeli moj dochod bedzie szacunkowo 60-70% z angielskiego (bez VAT) a 40-30%
    z tlumaczen z VATem to czy mi sie "kratka" oplaca czy moze byc osobowy?

    Mam nadzieje ze to co napisalem jest klarowne.

    Pozdrawiam,

    Witek

  • 2. Data: 2003-11-06 09:41:46
    Temat: Re: czy sie oplaca?
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik " Witek" <w...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z tlumaczen z VATem to czy mi sie "kratka" oplaca czy moze byc osobowy?
    >
    > Mam nadzieje ze to co napisalem jest klarowne.
    Raczej nie odpowiem na pytanie ale nasuneło mi sie inne pytanie jak
    argumentować zakup samochodu ciężarowego do frmy tłumaczeniowej co tu mozna
    przewozić tak wielkiego że aż potrzebny ciężarowy ?
    Ze to tzw ciężarowy wiem ale ?
    Zaraz mnie tu pewnie zakrzycza ale co tam tylko nie bić prosze.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-11-06 09:49:45
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    > Ze to tzw ciężarowy wiem ale ?
    > Zaraz mnie tu pewnie zakrzycza ale co tam tylko nie bić prosze.

    Po to np. żeby wozić tv na prezentacje multimedialne :-)
    Albo podręczniki dla ucznów.
    Albo translator lampowy, celem zachowania poufności translacji w lokalu
    klienta. Jak US zapyta, gdzie on jest, można odpowiedzieć, że "szukam
    dostawcy" - może państwo kogoś polecą?

    W rozumieniu ustawy na ciężarowy łapało się swego czasu (jak teraz nie
    wiem) i Cinquecento - a to nie jest duży samochód.

    Pzdr: Catbert, EHRM