  • Data: 2003-11-06 00:59:21
    Temat: czy sie oplaca?
    Od: " Witek" <w...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taka sytuacje: prowadze DG nie bedac platnikiem VAT poniewaz ucze
    angielskiego a za to nie ma VATu. Teraz od Stycznia prawdopodobnie bede tez
    na stale tlumaczyl dla jednej firmy, z tego co wiem to tlumaczenia juz sa z
    VATem. Niebawem kupuje samochod w leasingu i rozwazam auto z "kratka".
    Jezeli moj dochod bedzie szacunkowo 60-70% z angielskiego (bez VAT) a 40-30%
    z tlumaczen z VATem to czy mi sie "kratka" oplaca czy moze byc osobowy?

    Mam nadzieje ze to co napisalem jest klarowne.

    Pozdrawiam,

    Witek