  • 1. Data: 2003-03-31 11:06:54
    Temat: czy mozna odliczac ksiazki?-gdzie to w wykazie?
    Od: "Jola" <j...@i...pl>

    Czy moze mi ktos zacytowac fragment z

    Rozporządzenia ministra edukacji narodowej i sportu z 27 grudnia 2001 r. w
    sprawie określenia rodzajów przyrządów i pomocy naukowych, których zakup
    uprawnia do odliczenia poniesionych wydatków od podatku dochodowego

    gdzie pisze ze mozna odliczyc literature fachowa (tzn książki) ?
    NIE MOGE tego znalezc chociaz wszystkie portale czy gazety radzą ze można..

    --
    Jola

  • 2. Data: 2003-03-31 13:20:21
    Temat: Re: czy mozna odliczac ksiazki?-gdzie to w wykazie?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Jola" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    >

    > gdzie pisze ze mozna odliczyc literature fachowa (tzn książki) ?
    > NIE MOGE tego znalezc chociaz wszystkie portale czy gazety radzą ze

    Art. 27a. 1. Podatek dochodowy od osób, o których mowa w art. 3 ust. 1,
    obliczony zgodnie z art. 27, obniżony zgodnie z art. 27b o kwotę składki na
    powszechne ubezpieczenie zdrowotne, zmniejsza się na zasadach określonych w
    ust. 2-15, jeżeli w roku podatkowym podatnik:

    2) poniósł wydatki na:

    d) zakup przyrządów i pomocy naukowych, programów komputerowych oraz
    wydawnictw fachowych bezpośrednio związanych z wykonywanym zawodem i
    wykonywaną pracą.