eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkicrash and problem › crash and problem
  • Data: 2006-11-09 15:05:18
    Temat: crash and problem
    Od: "Hanss" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    -= DG+VAT+Ryczałt =-
    Proszę o poradę/pomoc :-)

    06-2006 kupiłem do prowadzonej działalności gospodarczej
    komputer. Od sprzedawcy dostałem FVAT z zakupem "Zestaw komputerowy"
    za 2500 brutto i wpisałem jako wyposażenie (kupiłem
    komp+LCD+drukarka). Dokonałem odliczenia VAT.

    W zeszłym miesiącu padł mi w tym komputerze procesor i płyta
    główna. Nie usmiechało mi się czekać 2 tygodnie lub więcej
    (zestaw kupiony w sklepie wysyłkowym na drugim końcu Polski) na
    naprawę lub wymianę i zakupiłem nową płytę i procesor. Od tego
    również odliczyłem VAT.
    Co powinienem zrobić żeby być czystym przed US :-)?
    Sporządzić protokół uszkodzenia ? Na co ? Na fakturze jest tylko
    "Zestaw komputerowy". Czy jakoś inaczej ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1